UWAGA! WAŻNY KOMUNIKAT WS. WYMIANY WODOMIERZY !!!

KOMUNIKAT WAŻNY W SZCZEGÓLNOŚCI DLA OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ LOKALE MIESZKALNE W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI ALE W NICH NIE ZAMIESZKUJĄ

Począwszy od października 2020 r. do końca marca 2021 r. (z przerwą świąteczno-noworoczną), prowadzona jest akcja wymiany wodomierzy indywidualnych w Państwa lokalach mieszkalnych.

Informujemy, że na stronie internetowej Spółdzielni na bieżąco publikowane są harmonogramy realizacji tych prac i jednocześnie zachęcamy Państwa do śledzenia tych informacji. Jest to szczególnie istotne, jeśli nie mieszkają Państwo w posiadanym lokalu i mogą nie zauważyć ogłoszeń umieszczanych w budynkach. Aktualnie harmonogramy znajdują się na stronie www Spółdzielni pod niniejszym tekstem.

Już w najbliższym czasie (od 1.12 do 4.12.2020r.) realizowany będzie drugi termin wymiany dla następujących budynków: Kijowska 53 i 55, Płochy 4, Adwentowicza 17, Gliwicka 218 do 218D, 220 do 220D, 222 do 222D, Leśnego Potoku 30, 32, 32a, Słoneczna 71, Gdańska 14 i Mikołowska 119.

Jeśli nie mogą Państwo być obecni w mieszkaniu w drugim terminie wymiany, lub też nie mogą Państwo wpuścić monterów z przyczyn związanych z pandemią (np. kwarantanna) albo innych ważnych i uzasadnionych przyczyn, prosimy wysłać do Spółdzielni informację przez aplikację eBOK, podając w wiadomości swój adres email i numer telefonu. W takich przypadkach dostępny będzie dla Państwa dodatkowy termin bez odpłatności za dojazd monterów.

Jeśli ktoś nie korzysta z aplikacji eBOK, może wysłać email na adres Spółdzielni

sekretariat@smgornik.katowice.pl lub przesłać pismo drogą pocztową. Prosimy podać adres lokalu, którego dotyczy problem oraz Państwa dane kontaktowe.

Prosimy jednak pamiętać, że zarówno wykonanie wymiany wodomierzy jak i przeglądów technicznych (np. pomiarów elektrycznych, przeglądów gazowych i kominowych) jest koniecznością i wynika z wymogów prawa, z których przestrzegania nie zwalnia nas nawet pandemia.