Przetarg na wykonanie inwentaryzacji systemu wentylacji wraz z inspekcją TV przewodów kominowych oraz dokumentacji przebudowy wentylacji mającej na celu przywrócenie wentylacji grawitacyjnej lub w przypadku braku takiej możliwości zastosowanie rozwiązania umożliwiającego optymalizację wymiany powietrza wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót w budynku mieszkalnym przy ul. Tomasza 6-8 w Katowicach.

Katowice, 7 grudnia 2020 r.

ZAWIADOMIENIE

o przetargu

Spółdzielnia Mieszkaniowa „GÓRNIK” w  Katowicach, ul. Mikołowska 125a ogłasza przetarg na: wykonanie inwentaryzacji systemu wentylacji wraz z inspekcją TV przewodów kominowych oraz dokumentacji przebudowy wentylacji mającej na celu przywrócenie wentylacji grawitacyjnej lub w przypadku braku takiej możliwości zastosowanie rozwiązania umożliwiającego optymalizację wymiany powietrza wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót w budynku mieszkalnym przy ul. Tomasza 6-8 w Katowicach.

Oferent przed opracowaniem oferty winien zapoznać się z frontem robót.

Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia – wymogi Zamawiającego:

  1. Przedmiot Specyfikacji

Wykonanie inwentaryzacji systemu wentylacji wraz z inspekcją TV przewodów kominowych oraz dokumentacji projektowej przebudowy wentylacji w budynkach mieszkalnych nr 6 i 8 przy ul. Tomasza w Katowicach, mającej na celu przywrócenie wentylacji grawitacyjnej, lub w przypadku braku takiej możliwości, zaprojektowanie wentylacji mechanicznej umożliwiającej optymalizację wymiany powietrza w budynku i lokalach mieszkalnych.

Budynki mieszkalne jednoklatkowe, 5 i 4 kondygnacyjne, po termomodernizacji, pierwotnie wyposażone w wentylację grawitacyjną.

  • Zakres rzeczowy zamówienia

1. Wykonanie inwentaryzacji systemu wentylacji w budynkach mieszkalnych nr 6 i 8 przy ul. Tomasza w Katowicach wraz
z pisemnym raportem, sporządzonym oddzielnie dla każdego budynku.

2. Wykonanie inspekcji TV kominów wentylacyjnych wraz z przykanalikami – filmy z inspekcji winny uwzględniać identyfikację poszczególnych kominów wentylacyjnych oraz kanałów wywiewnych w lokalach.

3. Przedstawienie w formie pisemnej wyników z przeprowadzonej inwentaryzacji wraz proponowaną koncepcją / przed wykonaniem dokumentacji projektowej musi być zaakceptowana koncepcja przez Zamawiającego/.

4. Wykonanie dokumentacji projektowej optymalizującej działanie wentylacji w budynkach jak pp. 2.1, właściwej dla usytuowania i konstrukcji budynków, oddzielnie dla każdego budynku .

5. Opracowanie szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót z podziałem dla każdego budynku.

6. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót indywidualnie dla każdego budynku.

7. Po zatwierdzeniu dokumentacji, nadzór nad wykonawstwem.

  • Wymagane dokumenty przy odbiorze robót.

Projekt budowlano-wykonawczy należy wykonać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach, przedmiar robót, kosztorys inwestorski wraz z tabelą elementów scalonych oraz STWIOR należy wykonać w wersjach papierowej w trzech egzemplarzach, oddzielnie na każdy budynek. Raport z inwentaryzacji oraz inspekcji TV w formie papierowej w trzech egzemplarzach.

Całość dokumentacji należy również dostarczyć w wersji elektronicznej w formatach umożliwiających Zamawiającemu swobodny odczyt dostarczonych materiałów, ponadto kosztorysy i przedmiary robót w formacie **.ath. Filmy z inspekcji, o ile zostaną nagrane w formacie zamkniętym, winny zawierać na nośniku program umożliwiający ich odtworzenie bez konieczności dokonywania dodatkowych opłat lub rejestracji.

Warunkiem zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu będzie uchylenie decyzji PINB nr 221/09 oraz 222/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku.

Pożądany termin realizacji do uzgodnienia z Zamawiającym

W zgłoszonej ofercie wg. wzoru Zamawiającego /który można uzyskać wysyłając zapytanie na adres e-mail joanna.koscierzynska@smgornik.katowice.pl /należy określić:

1) Wartość robót brutto / w tym obowiązujący podatek VAT/.

2) Deklarowany termin realizacji robót.

Do oferty należy dołączyć:

1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub rejestru firm ( z datą nie późniejszą niż 1 miesiąc od daty otwarcia ofert).

2) Stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji określonej
w zawiadomieniu oraz przynależność do Izby.

3) Wycena w oparciu o kalkulację własną.

4) Referencje odpowiadające zakresowi niniejszego przetargu.

5) Charakterystykę firmy.

6) Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia oferty.

7) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.

8) Podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu 5 oświadczeń dołączonych do materiałów przetargowych.

9) Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą.

10) Parafowany przez  osoby uprawnione do reprezentowania – projekt umowy.

11) Raport z weryfikacji kontrahenta VAT (z datą nie starszą niż 5 dni od daty złożenia oferty).

12) Oferta Wykonawcy – na druku Zamawiającego.

Każda strona oferty powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, który ją składa.

Kryteria oceny oferty:

1) Kompletność złożonych i wymaganych dokumentów.

2) Cena.

3) Termin realizacji zadania.

Zgodnie z „Regulaminem  dotyczącym zasad postępowania  przy  przeprowadzaniu konkursów ofert i udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane i konserwacyjne w  Spółdzielni  Mieszkaniowej  „Górnik” w  Katowicach” oferty cenowe zawierające rażąco niską cenę i różniącą się o więcej niż 30% od ceny wynikającej z kosztorysu inwestorskiego lub różniącego się o więcej niż 20% od średniej oferowanej ceny ze wszystkich pozostałych ważnych ofert mogą zostać przez Komisję przetargową odrzucone.

Oferty wg. wzoru Zamawiającego należy składać w terminie do dnia 08.01.2021 r. do godz. 1000 w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125 a w Katowicach.

Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł przetargu  z niniejszego zawiadomienia, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.

„———————————————————————————————————————————————————————

KONKURS OFERT NA:

Wykonanie inwentaryzacji systemu wentylacji wraz z inspekcją TV przewodów kominowych oraz dokumentacji przebudowy wentylacji mającej na celu przywrócenie wentylacji grawitacyjnej lub w przypadku braku takiej możliwości zastosowanie rozwiązania umożliwiającego optymalizację wymiany powietrza wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót w budynku mieszkalnym przy ul. Tomasza 6-8 w Katowicach.

„———————————————————————————————————————————————————————-

Otwarcie ofert i rozstrzygnięcie nastąpi w dniu 11.01.2021 r. o godzinie 1000 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125a w Katowicach. Ze względu na stan epidemiczny postępowanie przetargowe będzie procedowane zdalnie bez osobistego udziału oferentów. Kontakt z komisją odbywał się będzie za pomocą elektronicznych środków łączności.

Oferty złożone po tym terminie lub niekompletne w zakresie wyszczególnionym w niniejszym  zawiadomieniu nie będą rozpatrywane.

W trakcie przetargu zostanie odczytana treść złożonych w terminie  ofert. Drogą elektroniczną (telefonicznie w formie SMS lub mailowo) Wykonawcy biorący udział w przetargu zostaną poinformowani o ilości złożonych ofert i wysokości oferowanych cen, proponowanych terminach realizacji, okresie udzielonej gwarancji za wady, wysokości składników cenotwórczych i ewentualnie wniesionych uwagach. Zostaną sprawdzone oferty  pod kątem ich kompletności i zgodności z wymaganiami zawartymi w zawiadomieniu o przetargu.

W toku badania i oceny złożonych ofert  Zamawiający telefonicznie może:

– żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,

– wezwać do uzupełnienia oświadczeń, wymaganych dokumentów /zaświadczenia z ZUS, US, polisy ubezpieczeniowej/ lub pełnomocnictw. Zamawiający po dokonaniu sprawdzenia ofert zastrzega sobie prawo przeprowadzenia z każdym z Wykonawców indywidualnych  telefonicznych negocjacji w oparciu, o które w trybie głosowania  jawnego, dokona wyboru korzystnej oferty.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych rokowań, zmiany zakresu oraz ilości zleconych prac, a także unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Wyniki o wyborze firm w drodze przetargu zostaną  umieszczone na stronie internetowej SM „Górnik”, po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” stosowną Uchwałą.

Rozpoczęcie robót może nastąpić po podpisaniu umowy na warunkach określonych ofertą.

Dodatkowych informacji udzielają:

– Kierownik Administracji Rolna – ul. Grzyśki 14 w Katowicach, od poniedziałku do czwartku w godz. od 700 do 1500,
w piątek w godz. od 700 do 1300, tel. tel.( 32) 252-40-95, adres e-mail: tr@smgornik.katowice.pl

– Specjalista Branżowy Pan Krzysztof Dziuba  – urzędujący  w siedzibie Zamawiającego, Katowice ul. Mikołowska 125a,  od poniedziałku do czwartku w godz. od 700 do 1500, w piątek w godz. od 700 do 1300, tel.:  (32)  25-19-671 do 3 wew. 357, e-mail: krzysztof.dziuba@smgornik.katowice.pl

UWAGI:

– Cenę ofertową traktuje się jako maksymalną, prace rozliczone zostaną w oparciu o ryczałt i płatne fakturą końcową.

Rodo

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” z siedzibą w Katowicach, ul. Mikołowska 125a, zwana dalej jako AD.

2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem: iod@smgornik.katowice.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawi Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy.

7. Posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją.

8. nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

9. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo pod adresem poczty elektronicznej rodo@smgornik.katowice.pl

10. Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie.

SM „Górnik” w Katowicach jest podmiotem zwolnionym ze stosowania procedur zawartych w Ustawie PZP.