Komunikat „Sesja wygasła” w eBOK

W przypadku występowania komunikatu „Twoja sesja wygasła” w aplikacji eBOK należy wyczyścić pliki cookie (ciasteczka) w przeglądarce internetowej. Poniżej przedstawiamy Państwu krótką instrukcję jak przeprowadzić ów proces na przykładzie przeglądarki internetowej Google Chrome.

  1. Klikamy przycisk preferencji witryny

2. Wybieramy opcję 'Pliki cookie i dane witryn’

3. Klikamy 'Zarządzaj danymi witryn na urządzeniu’

4. Dla wszystkich dostępnych wpisów klikamy ikonkę kosza. Następnie klikamy przycisk 'Gotowe’.

5. Wyświetlony zostanie komunikat o potrzebie odświeżenia strony, klikamy więc 'Odśwież’

Powyższe działania winny umożliwić dostęp do aplikacji eBOK. W przypadku występowania problemów prosimy o kontakt mailowy ebokhelp@smgornik.katowice.pl