Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach, informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na usługi kompleksowego sprzątania – utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości, świadczone każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia w przypadku nieobecności podmiotów świadczących dla Zamawiającego usługi porządkowo – czystościowe na terenach poszczególnych nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Górnik” w Katowicach wygrała firma: na Adm Rolna – RAFLEX Adrian Baron z siedzibą w Piekarach Śląskich. Odnośnie pozostałych Administracji przetarg został unieważniony.
Katowice, dnia 12.06.2017r.
ZAWIADOMIENIE
o przetargu nieograniczonym
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach ul. Mikołowska 125A ogłasza przetarg nieograniczony na:
Usługi kompleksowego sprzątania – utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości, świadczone każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia w przypadku nieobecności podmiotów świadczących dla Zamawiającego usługi porządkowo – czystościowe na terenach poszczególnych nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Górnik” w Katowicach, wg zestawienia:
REJON | ADMINISTRACJA | pow. przeznaczone do sprzątania – zastępstwa | UWAGI | |||
pow. wew. | pow. zew | ilość etatów | ||||
m2 | m2 | szt | ||||
NR 1 | CENTRUM | TC | 21 370 | 53 243 | 5,75 | w tym 2×1/2 + 1×3/4 etatu |
NR 2 | KOKOCINIEC | TK | 50 373 | 99 404 | 8,50 | w tym 1×1/2 etatu |
NR 3 | ZADOLE | TP | 57 262 | 94 960 | 11,25 | w tym 3×3/4 etatu |
NR 4 | ROLNA | TR | 23 198 | 59 515 | 6,25 | w tym 1×1/2+1×3/4 etatu |
NR 5 | SŁONECZNA | TS | 9 011 | 31 187 | 3,00 | |
NR 6 | ZAŁĘŻE | TZ | 8 319 | 10 552 | 1,50 | w tym 1×1/2 etatu |
razem | 169 533 | 348 861 | 36,25 |
Oferent przed opracowaniem oferty winien zapoznać się z terenem, na którym przedmiot zamówienia będzie realizowany, celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty.
Termin realizacji usług: 3 lata
W celu uzyskania załączników, wzoru umowy należy zwrócić się z pisemną prośbą o przesłanie dokumentów na adres: sekretariat@smgornik.katowice.pl lub osobiście w siedzibie Zarządu SM „Górnik” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1300 w pok. nr 116.
I. Do oferty należy dołączyć:
- Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub rejestru firm (z datą nie późniejszą niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert).
- Referencje odpowiadające zakresowi niniejszego konkursu.
- Charakterystykę firmy zawierającą :oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na umowę o pracę.
- Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia oferty.
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
- Podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu oświadczenia dołączone do materiałów konkursowych.
- Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
- Parafowany przez osoby uprawnione do reprezentowania – projekt umowy.
II. Kryteria oceny oferty:
- Cena.
- Kompletność złożonych i wymaganych dokumentów.
- Referencje
III. Oferty wg. wzoru Zleceniodawcy należy składać w terminie do dnia 23.06.2017 r. do godz. 1200 w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125 a w Katowicach.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2017r. o godzinie 900 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125 a w Katowicach.
Oferty złożone po tym terminie lub niekompletne w zakresie wyszczególnionym w pkt I. od 1 do 8 niniejszym zaproszeniu nie będą rozpatrywane.
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych rokowań, zmiany zakresu oraz ilości zleconych prac, a także unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł konkursu z niniejszego zawiadomienia, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.
————————————————————————————————————————————
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Usługi kompleksowego sprzątania – utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości, świadczone każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia w przypadku nieobecności podmiotów świadczących dla Zamawiającego usługi porządkowo – czystościowe na terenach poszczególnych nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Górnik” w Katowicach.
————————————————————————————————————————————
O wynikach poinformujemy drogą elektroniczną, po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” stosowną Uchwałą.
IV. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia – wymogi Zamawiającego:
- Oferent może złożyć ofertę na wszystkie w/w rejony przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia z jednym Wykonawcą umowy w mniejszym zakresie.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrany zakres usługi.
- Zamawiający zastrzega sobie, że preferowani będą Oferenci, składający ofertę w pełnym zakresie usług.
- Na każdy rejon zawarta zostanie oddzielna umowa, wg załączonego wzoru.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji zapisów umowy przed jej podpisaniem z oferentem.
- Zakres usług objętych postępowaniem oraz sposób ich świadczenia na rzecz Zamawiającego został przedstawiony w załączonym wzorze umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie w ramach realizacji usługi sprzątania – utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości, świadczone każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia w przypadku nieobecności podmiotów świadczących dla Zamawiającego usługi porządkowo – czystościowe na terenach poszczególnych nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Górnik” w Katowicach :
- przestrzeganie Zakresu Prac Porządkowo – Czystościowych określonego w załączniku nr 1.
- zlecanie zastępstwa w przypadku planowanych urlopów pracowników zatrudnionych na etacie, plan urlopów na rok 2017 stanowi załącznik nr 2,
- zlecanie zastępstwa w przypadkach pozostawania pracowników na L4.
Rozpoczęcie robót może nastąpić po podpisaniu umowy i na warunkach określonych umową.
Osobami upoważnionymi do kontaktu i udzielającymi szczegółowych informacji w zakresie postępowania są:
- Kierownik Administracji Centrum – ul. W. Pola 10 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-19-415, (32) 25-16-849.
- Kierownik Administracji Kokociniec – ul. Nad Strumieniem 3 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-21-913, (32) 25-27-957.
- Kierownik Administracji Rolna – ul. Grzyśki 14 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-24-095.
- Kierownik Administracji Słoneczna – ul. Słoneczna 54c w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-89-729.
- Kierownik Administracji Załęże – ul. Gliwicka 224a w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-40-597.
- Kierownik Administracji Zadole – ul. Zadole 37 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-25-400.
UWAGA: Ceny ofertowe traktuje się jako maksymalne.