Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowice informuje, że przetarg na nw. zadanie wygrała firma PHUP „IRENA” Marek Irla z siedzibą w Krakowie.
Katowice, dnia 11.02.2020 r.
ZAWIADOMIENIE
o przetargu nieograniczonym
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach ul. Mikołowska 125A ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku mieszkalnym wolnostojącym wielorodzinnym zlokalizowanym w Katowicach przy ulicy Mikołowskiej 129.
Pożądany termin realizacji: od 10.03.2020 r.
Osobami upoważnionymi do kontaktu są:
- Pani Magdalena Tatar – Skowronek – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego
urzędujący w siedzibie Zamawiającego, Katowice ul. Mikołowska 125a pok. 120 w godz. od 700 do 1000 tel. (32) 25-19-671 do 3 , fax: (32) 25-71-557, email: sekretariat@smgornik.katowice.pl
- Pan Piotr Działa – Zastępca Kierownika Administracji Osiedla Centrum
urzędujący w Katowicach przy ul. Wincentego Pola 10 w godz. od 800 do 1300, tel. (32) 25-19-415, (32) 25-16-849, email: tc@smgornik.katowice.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą oferty wspólnie z Dostawcą systemu docieplenia i potwierdzą gotowość zawarcia z Zleceniodawcą umowy trójstronnej wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji.
- W ofercie należy oddzielnie wycenić i dołączyć kalkulację własną na montaż nawiewników
– W kuchniach – nawiewniki ciśnieniowe AERECO typ EFR.101. Ilość nawiewników zostanie określona na etapie wykonywania prac termomodernizacyjnych /uzależnione od zgody mieszkańca/, maksymalnie 55 szt.
– W pokojach – nawiewniki higrosterowalne AERECO typ EMM.706 Ilość nawiewników zostanie określona na etapie wykonywania prac termomodernizacyjnych /uzależnione od zgody mieszkańca/, maksymalnie 120 szt.
- Zleceniodawca dopuszcza możliwość wykonania nadbudowy kominów w innej technologii niż to zaproponowano w dokumentacji uzupełniającej załączonej do specyfikacji. Wykonawca w oparciu o zleconą na własny koszt ekspertyzę kominiarską zobowiązany będzie do opracowania zamiennego projektu budowlanego nadbudowy kominów i po jego akceptacji przez Zleceniodawcę uzyskania w UM Katowice decyzji pozwolenia na budowę. Koszty prac projektowych nadbudowy kominów, koszty robót budowlanych z tym związane i zabudowa nasad zaleconych przez kominiarza muszą zostać ujęte w ofercie.
- Dokumentacja techniczna budynków udostępniona jest do wglądu w Administracji Osiedla Centrum w Katowicach przy ul. W. Pola 10 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 1300.
- Materiały przetargowe można odebrać odpłatnie w pok. 116 w godzinach od 730 do 1300 w siedzibie SM Górnik w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 125a. Opłatę za materiały przetargowe wynoszącą 100,00 zł brutto (w tym obowiązujący podatek VAT), którą należy wpłacić przelewem na konto SM „Górnik” w PKO BP S.A. I/O Katowice nr: 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444 z dopiskiem – „materiały termo Mikołowska 129”. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania materiałów przetargowych drogą elektroniczną. Na przelewie opłaty za materiały przetargowe prosimy o podanie nr NIP. Ofertę należy złożyć na druku Zamawiającego „ Oferta Wykonawcy” dołączonego do materiałów przetargowych.
- Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Ofertę z załącznikami opisanymi w punkcie II zawiadomienia należy złożyć w zaklejonej kopercie z naklejonym tytułem przetargu ( w załączeniu do niniejszego zawiadomienia) w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach, ul. Mikołowska 125a lub przesłać pocztą lub kurierem do dnia 25 lutego 2020 r. do godz. 1400.
Koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.
- Otwarcie ofert / etap I – odczytanie / nastąpi w dniu 26 lutego 2020 roku o godz. 1000 w siedzibie Zleceniodawcy. Rozstrzygnięcie przetargu / etap II – negocjacje / z udziałem Wykonawców odbędzie się w siedzibie Zleceniodawcy w dniu 3 marca 2020 r. o godzinie 1000 Oferty złożone po terminie określonym w punkcie 6 zostaną odrzucone bez otwierania. W przypadku ofert przesłanych pocztą lub kurierem decyduje data stempla określająca termin nadania przesyłki.
- Zgodnie „Regulaminem dotyczącym zasad postępowania przy
przeprowadzaniu konkursów ofert
i udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane i konserwacyjne w Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach” oferty cenowe zawierające rażąco niską cenę i różniącą się o więcej niż 30% od średniej oferowanej ceny ze wszystkich ważnych ofert mogą zostać przez Komisję przetargową odrzucone. - Roboty budowlane dofinansowane będą ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach i realizowane zgodnie z jego wytycznymi.
- Ogłoszenie wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego nastąpi w dniu 5 marca 2020 roku po zatwierdzeniu przez Zarząd SM „Górnik” protokołu Komisji, opublikowane zostanie na stronie internetowej Spółdzielni. Wykonawcę, którego ofertę w drodze przetargu niegraniczonego wybrano zostanie o tym fakcie powiadomiony pisemnie lub mailowo.
II. Wykaz dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę, które należy dołączyć do oferty.
- Odpis lub wydruk ze strony internetowej KRS albo aktualne zaświadczenie lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający wpis do CEIDG Wykonawcy /nie starsze niż 5 dni od daty otwarcia ofert/.
- Odpis lub wydruk ze strony internetowej Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający wpis do CEIDG Dostawcy systemu docieplenia /nie starsze niż 5 dni od daty otwarcia ofert/.
- Stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, oraz przynależności do Izby).
- Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót i projektu Zleceniodawcy.
- Kosztorys ofertowy szczegółowy robót uzupełniających; roboty uzupełniające to roboty nie ujęte – w uznaniu Oferenta – w przedmiarach robót, projekcie, a niezbędne do wykonania zakresu prac lub w uzgodnieniu z Dostawcą systemu dociepleń uzna konieczność dodatkowego wzmocnienia ścian budynku. Nie dopuszcza się adnotacji (dopisków) dokonanych ręcznie.
- Referencje Wykonawcy robót odpowiadające zakresowi niniejszego przetargu.
- Referencje Dostawcy systemu docieplenia wystawione przez inwestorów.
- Certyfikat wystawiony przez Dostawcę systemu docieplenia potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót termomodernizacyjnych w danym systemie dociepleń.
- Charakterystykę firmy oraz informację o zapleczu kadrowo-sprzętowym firmy Wykonawczej.
- Wykaz robót termomodernizacyjnych wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach potwierdzających realizację tych robót na poziomie minimum 3,0 mln zł brutto średniorocznie,
- Informację o stanie zatrudnienia i wielkości produkcji Dostawcy systemu dociepleń z ostatnich trzech lat, wykaz produkowanego asortymentu, wielkości średniorocznej sprzedaży produktów do dociepleń opis przedmiotu działalności.
- Wykaz pracowników Dostawcy systemu dociepleń, którzy będą sprawować nadzór techniczny i doradztwo w trakcie prowadzenia robót termomodernizacyjnych.
- Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu przez Wykonawcę z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
- Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu przez Dostawcę systemu docieplenia z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu Wykonawcy systemu dociepleń o nie zaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert .
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu przez Dostawcę systemu docieplenia z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
- Podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów oświadczenia Wykonawcy i Dostawcy dołączone do materiałów konkursowych.
- Parafowany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów Wykonawcy i Dostawcy projekt umowy.
- Kserokopię raportu z weryfikacji kontrahenta VAT /nie starsze niż 5 dni od daty otwarcia ofert/.
- Potwierdzoną kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiadanym mieniem, a także kontraktową obejmującą niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, która zapewnia pokrycie szkód wyrządzonych: osobom trzecim i w majątku osób trzecich z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł, z rozszerzeniem o klauzulę szkód w rzeczach znajdujących się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą osób objętych ubezpieczeniem oraz szkód w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w ramach usług wykonywanych przez osoby objęte ubezpieczeniem z limitem nie mniejszym niż 1 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć Zleceniodawcy poświadczoną przez ubezpieczyciela kserokopię polisy, wraz z opłata składki, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia określającymi zakres wyłączeń lub pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku takich wyłączeń. Ubezpieczenie musi obejmować okres realizacji robót.
/W przypadku braku wymaganego ubezpieczenia można złożyć oświadczenie informujące, iż w przypadku wygrania przetargu firma przed podpisaniem umowy zobowiązuje się dostarczyć wymaganą polisę/.
- Uzasadnienie techniczne i ekonomiczne preferowanego tynku.
22. Potwierdzenie wykonanej operacji bankowej dotyczącej wpłaty wymaganego wadium.
23. Wycena w oparciu o kalkulację własną na zakup i montaż 1 szt.: nawiewnika ciśnieniowego (kuchnia) AERECO typ EFR.101 i nawiewnika higrosterowalnego (pokoje) AERECO typ EMM.706.
24. Wycena w oparciu o kalkulację własną na zakup i montaż budek dla ptaków na elewacji budynku.
25. Każda strona oferty powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, które ją składają.
Kryteria oceny oferty:
- kompletność złożonych i wymaganych dokumentów,
- cena,
- cykl i termin realizacji zadania,
- udzielone gwarancje na roboty i materiały,
- jakość i trwałość oferowanego systemu docieplenia i rodzaju tynku,
- doświadczenie w realizacji podobnych robót,
- referencje,
- preferowane przez Zleceniodawcę systemy dociepleń firm: STO, FARBY KABE.
III. Wysokość wadium, zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
- Oferent winien wpłacić wadium w wysokości 65 000,00 zł najpóźniej do dnia 25 lutego 2020 r. przelewem na konto Spółdzielni PKO BP S.A. I/O Katowice nr 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444.
- Wadium oferenta, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet należytego wykonania umowy w okresie jej trwania i w okresie gwarancji za wady.
- Zleceniodawca dokona zwrotu wadium Oferentom, którzy nie zostaną wybrani przez Zleceniodawcę
w ciągu 5 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd SM „Górnik” w Katowicach wyniku przetargu. - Oferent, którego oferta zostanie wybrana w drodze przetargu, utraci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy.
- Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy i jego formę określono w projekcie umowy załączonej do specyfikacji.
6. W przypadku wyboru oferty Zleceniodawca informuje, że wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest wnieść w pieniądzu zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% kwoty umownej netto, z którego Zleceniodawca ma prawo potrącić wszelkie koszty roszczeń wynikłych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zakresu umowy, kar umownych oraz roszczeń z tytułu gwarancji jakości za wady. Zleceniodawca zwraca zabezpieczenie w terminie 15 dni po odbiorze pogwarancyjnym sporządzonym po upływie okresu gwarancji jakości, na rachunek bankowy Wykonawcy pod warunkiem, że zostały usunięte wszystkie wady lub usterki ujawnione w tym okresie.
7. Wadium oferenta, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Różnicę pomiędzy wysokością wpłaconego wadium a kwotą zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przed podpisaniem umowy.
Po upływie jednego roku gwarancji liczonego od daty końcowego odbioru robót i nie ujawnieniu w tym okresie wad i usterek 50% zabezpieczenia zostanie zwolnione. Pozostałe 50% zwolnione zostanie po upływie gwarancji za wady i usterki. W przypadku nieujawnieniu żadnych wad i usterek Wykonawca będzie mógł wystąpić z pisemnym wnioskiem o zamianę zabezpieczenia z gotówki na zabezpieczenie w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej obejmującej pozostały okres udzielonej gwarancji za wady. O zmianie formy zabezpieczenia każdorazowo decydował będzie Zarząd SM zawierając stosowny aneks do umowy.
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych negocjacji, a także unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Rozpoczęcie robót może nastąpić po podpisaniu umowy na warunkach określonych ofertą.
Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł niniejszego przetargu, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.
✂—————————————————————————————————————————————–
PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku mieszkalnym wolnostojącym wielorodzinnym zlokalizowanym w Katowicach przy ulicy Mikołowskiej 129.
✂—————————————————————————————————————————————–
IV. Uwagi:
1. Oferty złożone po terminie lub niekompletne w zakresie wyszczególnionym w niniejszym zawiadomieniu nie będą rozpatrywane.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert Zleceniodawca podaje nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cenę.
Ocena ofert dokonana zostanie na posiedzeniu niejawnym komisji bez udziału Wykonawców. W trakcie tego posiedzenia Zleceniodawca przeprowadzi badanie ofert pod kątem ich kompletności i zgodności z wymaganiami zawartymi w zawiadomieniu o przetargu.
W toku badania i oceny złożonych ofert Zleceniodawca może:
– żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
– wezwać do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw.
4. Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych rokowań, zmiany zakresu oraz ilości zleconych prac, a także unieważnienia przetargu nieograniczonego bez podania przyczyn.
5. Wyniki o wyborze firm w drodze przetargu zostaną umieszczone na stronie internetowej SM „Górnik”, po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” stosowną Uchwałą.
6. Ceny ofertowe traktuje się jako maksymalne, roboty rozliczone zostaną w oparciu o kosztorys powykonawczy i płatne fakturami częściowymi /w oparciu o kosztorys robót częściowych/ i fakturą końcową.
7. Wykonawca w przypadku negocjacji cenowej zobowiązany będzie do dostarczenia do siedziby Zleceniodawcy poprawionego kosztorysu ofertowego uwzględniającego wynegocjowane warunki.
8. Wykonawca rozliczając prace musi przyjąć, że zastosowane Ceny (R, M, S) w kosztorysie powykonawczym nie mogą być wyższe niż w kosztorysie ofertowym.
V. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” z siedzibą w Katowicach, ul. Mikołowska 125a, zwana dalej jako AD.
2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem: iod@smgornik.katowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawi Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy;
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu- do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją.
8. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo pod adresem poczty elektronicznej rodo@smgornik.katowice.pl
10. Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie.
SM „Górnik” w Katowicach jest podmiotem zwolnionym ze stosowania procedur zawartych w Ustawie PZP.