MPGK w Katowicach poinformowało, że zgodnie z życzeniem mieszkańców zmieniło godziny pracy Biura Obsługi Klienta. Chodziło o to, aby klienci, którzy pracują dłużej mogli korzystać z usług przedsiębiorstwa. Od marca zatem we wszystkie czwartki biuro i kasa czynne będzie do 16.30. Zmieniono godziny pracy także w piątki.
Jednocześnie wprowadzono obsługę elektroniczną dla mieszkańców korzystających z odbioru odpadów w kontenerach i w workach typu Big Bag. Teraz wystarczy zgłoszenie elektroniczne na adres: umowy@mpgk.com.pl i przekazanie w korespondencji danych (nr ID klienta, nr worka,adres umiejscowienia), a MPGK w ciągu 5 dni roboczych odbierze odpady.
Poniżej podajemy nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta katowickiego MPGK.
Poniedziałek: 7:00 – 15:00
wtorek: 7:00 – 15:00
środa: 7:00 – 15:00
czwartek: 7:00 – 16:30
piątek: 7:00 – 13:00
Kasa czynna:
poniedziałek – środa : 7:00- 14:30
czwartek: 7:00 – 16:30
piątek: 7:00-12:45
foto: archiwum MPGK Katowice