Przetarg na roboty budowlane w zakresie usuwania awarii, napraw bieżących, konserwacji i prac o charakterze eksploatacyjnym instalacji i sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie grzanej wody, wymienników ciepła i hydroforów w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach.

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na realizację prac dotyczących robot budowlane w zakresie usuwania awarii, napraw bieżących, konserwacji  i prac o charakterze eksploatacyjnym instalacji i sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie grzanej wody, wymienników ciepła i hydroforów w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach:

  • rejon I Administracja Centrum wygrał: Zakład Instalacji Sanitarnych wod-kan, co. Gaz z siedzibą w Bytomiu,
  • rejon II Administracja Centrum wygrał: „HUNGER – BUD” Sp. z o.o z siedzibą w Katowicach,
  • rejon III Administracja Kokociniec wygrał: Zakład Usługowo Instalacyjny Paweł Rak z siedzibą w Chorzowie,
  • rejon IV Administracja Zadole wygrał: Zakład Usługowo Instalacyjny Paweł Rak z siedzibą w Chorzowie,
  • rejon V Administracja Rolna wygrał: Zakład Instalacji Sanitarnych wod-kan, co. Gaz z siedzibą w Bytomiu,
  • rejon VI Administracja  Słoneczna wygrał: „HUNGER – BUD” Sp. z o.o z siedzibą w Katowicach,
  • rejon VII Administracja Załęże wygrał: „HUNGER – BUD” Sp. z o.o z siedzibą w Katowicach,
 

Katowice, dnia 27.01.2017 r.

 ZAWIADOMIENIE

o przetargu nieograniczonym

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach ul. Mikołowska  125A ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie usuwania awarii, napraw bieżących, konserwacji i prac o charakterze eksploatacyjnym instalacji i sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie grzanej wody, wymienników ciepła i hydroforów w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach.

Oferent przed opracowaniem oferty winien zapoznać się ze stanem technicznym budynków zgodnie  z wykazem rejonów stanowiącym załącznik nr 1a, celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty.

  1. Nazwa i adres Zleceniodawcy:

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach, ul. Mikołowska 125 a,  tel:  (32) 251 – 96 – 71,  fax: (32) 257 – 15 – 57 w godzinach od 7 00 do 15 00, e-mail: sekretariat@smgornik.katowice.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie wyłączone jest ze stosowania ustawy  Prawo zamówień publicznych.

 Opis przedmiotu zamówienia:

    • Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie usuwania awarii, napraw bieżących, konserwacyjnych i prac o charakterze eksploatacyjnym instalacji i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacji gazowych, centralnego ogrzewania, centralnie grzanej wody, wymienników, hydroforów w budynkach mieszkalnych i na terenach nieruchomości należących do Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” na terenie 7 rejonów opisanych w załączniku nr 1a do wzoru umowy.

3.2.  Oferent winien wpłacić kwotę 60,00 zł brutto / w tym obowiązujący podatek VAT/ za zakup materiałów konkursowych przelewem na konto Spółdzielni w PKO BP S.A I O/Katowice nr 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444 z dopiskiem „opłata za materiały-pogotowie”. Proszę o wpisanie na potwierdzeniu zapłaty nr NIP firmy. Na podstawie dostarczonego potwierdzenia przelewu do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej  „Górnik” w Katowicach  przy ul. Mikołowskiej 125a lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@smgornik.katowice.pl zostaną wydane materiały przetargowe od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1400 w  pok. 116 lub wysłane na adres zwrotny wysłanego potwierdzenia wpłaty za materiały przetargowe.

  • Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, umiejscowienie obsługiwanego obszaru i sposób naliczania wynagrodzenia opisany został w:
  • projekcie umowy,
  • wykazie obiektów budowlanych SM „Górnik” w Katowicach stanowiącym załącznik nr 1a,
  • wykazie terenów utwardzonych stanowiącym załącznik nr 1b,
  • załączniku nr 2 do umowy określającego szczegółowe obowiązki i wymagania wobec  Wykonawcy,
  • wykazie węzłów cieplnych i wymienników stanowiącym załącznik nr 7,
  • wykazie rozdzielaczy c.o. stanowiącym załącznik nr 8,
  • wykazie hydroforów stanowiącym załącznik nr 9.
  1. Termin wykonania zamówienia.

Termin realizacji zamówienia:   od 01.03.2017 r.  na czas nieoznaczony.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    • Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta, która nie spełnia wymogów otrzyma ocenę „nie spełnia”, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał samodzielnie przedmiot zamówienia.
  • Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość rejonów. Zamawiający zawrze z wykonawcą umowę na maksymalnie dwa rejony  z zastrzeżeniem, iż jeden wykonawca nie może jednocześnie obsługiwać rejonu I i rejonu II. Na każdy rejon zawierana będzie oddzielna umowa.
  • Kryteria oceny oferty:
  1. a) kompletność złożonych i wymaganych dokumentów.
  2. b) zaplecze kadrowe,
  3. c) zaplecze sprzętowe,
  4. d) referencje,
  5. e) gwarancja na wykonane roboty,
  6. f) składniki cenotwórcze,
  7. g) polisa ubezpieczeniowa.

    5.6  Nie dopuszcza się w formy  konsorcjum.

  1. Wykaz dokumentów dołączonych do oferty i wymagań, które  musi spełniać oferta.

6.1.  Wykaz dokumentów

  1. a) aktualny odpis lub wydruk ze strony internetowej KRS albo aktualne zaświadczenie lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający wpis do CEIDG. ( z datą nie późniejszą niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert).
  2. b) stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, oraz przynależności do Izby,
  3. c) zaświadczenia ZUS Wykonawcy o nie zaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert,.
  4. d) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego Wykonawcy o nie zaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert,
  5. e) potwierdzenie wykonanej operacji bankowej dotyczącej wpłaty wymaganego wadium.
  6. f) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia dołączone do materiałów konkursowych,
  7. g) parafowany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy  projekt umowy,
  8. h) potwierdzoną kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiadanym mieniem a także kontraktową obejmującą niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, która zapewnia pokrycie szkód wyrządzonych: osobom trzecim i w majątku osób trzecich z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, z rozszerzeniem o klauzulę szkód w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w ramach usług wykonywanych przez osoby objęte ubezpieczeniem z limitem nie mniejszym niż 500 000,00 zł oraz dowód wpłaty opłaconych składek.

6.2. Każda strona oferty musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

  • Wykaz Spółdzielni, wspólnot, innych nieruchomości budynkowych w tym komercyjnych, w których Wykonawca świadczył bądź świadczy usługi dyżuru awaryjnego.
  • Wykonawca musi udokumentować referencjami należyte wykonywanie prac na instalacjach i sieciach wodno-kanalizacyjnych, instalacjach c.o. i c.g.w., gazowych   w okresie ostatnich pięciu lat w zakresie:
  1. usuwania awarii na instalacjach i sieciach wodno-kanalizacyjnych,
  2. usuwania awarii na instalacjach i sieciach centralnego ogrzewania i centralnie grzanej wody,
  3. usuwania awarii na instalacjach gazowych,

Łączna wartość w/w robót w okresie ostatnich pięciu lat musi wynosić  minimum  średniorocznie  500 000,00 zł netto.

  • Wykonawca musi przedstawić wykaz zatrudnionych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z dokładnym podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.
  • Ilość zatrudnionych do obsługi jednego rejonu osób musi zapewnić możliwość zabezpieczenia miejsca awarii i jej usunięcie w dni robocze, ustawowo wolne od pracy i święta w systemie trzyzmianowym. W wykazie osób przewidzianych do obsługi danego rejonu Wykonawca nie może ujmować osób z kierownictwa własnej firmy ani nią zarządzających.
  • Do obsługi jednego rejonu Zleceniodawca musi wykazać następującą minimalną obsadę kadrową:
  • pracownik z wykształceniem minimum średnim, posiadający przygotowanie zawodowe do nadzorowania robót instalacyjnych wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych gazowych średnioprężnych z co najmniej 5 letnią praktyką w zawodzie – 1 osoba;
  • pracownik posiadający przygotowanie zawodowe do nadzorowania robót na instalacjach i sieciach c.o. i c.w.u. z co najmniej 2 letnią praktyką w zawodzie z uprawnieniami G2 – „E”  – 1 osoba;
  • monter instalacji gazowych z uprawnieniami G3 – „E” i  ”D” w zakresie obsługi, konserwacji, remontu i montażu sieci o ciśnieniu do 0,5 MPa i urządzeń o ciśnieniu powyżej 5 kPa  z co najmniej  2 – letnim stażem pracy w zawodzie – minimum 1 osoba,
  • spawacz z co najmniej 2 – letnim stażem pracy w zawodzie – minimum 1 osoba,
  • elektryk z uprawnieniami G1 „E” do dyspozycji wg potrzeb,
  • monter instalacji wod.-kan. i c.o. –  w ilości zapewniająca wykonanie zamówienia – minimum 2 osoby.

W przypadku składania oferty na większą  ilość  rejonów ilość pracowników przeznaczonych do wykonania zamówienia musi być proporcjonalnie większa.

  • Wykonawca musi przedstawić szczegółowe zestawienie posiadanego sprzętu, urządzeń, narzędzi i maszyn niezbędnych do wykonania umowy (własność, leasing lub umowa najmu), jakimi dysponuje do wykonania zakresu prac objętych umową.

Minimalna ilość sprzętu jakim Wykonawca musi dysponować w celu należytego wykonania zamówienia dla jednego obszaru:

  1. samochód ciśnieniowy do czyszczenia kanalizacji o średnicach 150 – 300 mm – 1 szt.
  2. samochód dostawczy – 1 szt.
  3. pompa szlamowa – 1 szt.
  4. kamera TV do inspekcji kanalizacji w zakresie średnic 100-300 mm, samojezdna, z możliwością pomiaru spadku, i rejestracji inspekcji  na nośniku elektronicznym – 1 szt.
  5. koparko-spycharka – 1 szt
  6. komplet butli do spawania gazowego – 2 kpl.
  7. spawarka gazowa – 1 szt.
  8. zgrzewarka do rur

Wymaga się aby sprzęt był własnością wykonawcy lub był w jego stałej dyspozycji  na podstawie umowy najmu i był w każdej sytuacji gotowy do użycia.

W przypadku składania oferty na większą ilość rejonów ilość posiadanego sprzętu musi być proporcjonalnie większa.

 7.Wymagania dotyczące wadium.

Oferent winien wpłacić wadium przetargowe w wysokości  20 000,00 zł  najpóźniej do dnia 13.02.2017 r. do godz. 1400 przelewem na konto Spółdzielni w PKO BP S.A.  I /O  Katowice  nr: 44 10202313 0000 3302 0019 6444.

Wyniki o wyborze firm w drodze przetargu zostaną  umieszczone na stronie internetowej SM „Górnik”, po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” stosowną Uchwałą.

Zamawiający dokona zwrotu wadium oferentom, którzy nie zostaną wybrani przez Zleceniodawcę w ciągu 5 dni roboczych od daty zatwierdzenia wyniku przetargu przez Zarząd SM „Górnik”. Wadium oferenta, który wygra konkurs  zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Oferent ten traci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych ofertą.

 8.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 8.1 W przypadku wyboru oferty Zleceniodawca informuje, że wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest wnieść w pieniądzu zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 50 000,00 zł, z którego Zleceniodawca ma prawo potrącić wszelkie koszty roszczeń wynikłych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zakresu umowy, kar umownych oraz roszczeń  z tytułu gwarancji jakości za wady.

 8.2. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być wniesione w pieniądzu na  konto PKO BP S.A. I O/ Katowice  nr  44 10202313 0000 3302 0019 przed podpisaniem umowy.

 8.3. Zleceniodawca  w przypadku rozwiązania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,  zwróci  zabezpieczenie w kwocie nominalnej  w   terminie 30  dni  po  upływie  okresu  gwarancji  jakości liczone z ostatniej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy pod warunkiem, że zostały usunięte wszystkie wady lub usterki ujawnione w tym okresie.

    8.4. Wadium oferenta, który wygra konkurs zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Różnicę pomiędzy wysokością wpłaconego wadium a kwotą zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przed podpisaniem umowy.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
    • Ofertę należy złożyć w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach przy Mikołowskiej 125a do dnia 13.02.2017 r. do godz. 1400.
    • Oferty złożone po tym terminie lub niekompletne w zakresie wyszczególnionym w  niniejszym  zawiadomieniu nie będą rozpatrywane.

 Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł konkursu  z niniejszego zawiadomienia, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.

—————————————————————————————————————————————————

PRZETARG   NIEOGRANICZONY NA:

USUWANIE AWARII, NAPRAW BIEŻĄCYCH I KONSERWACJI INSTALACJI I SIECI  WODOCIĄGOWEJ, KANALIZACYJNEJ , GAZOWEJ, CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CENTRALNIE GRZANEJ WODY, WYMIENNIKÓW CIEPŁA I HYDROFORÓW W ZASOBACH MIESZKANIOWYCH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ ,,GÓRNIK” W KATOWICACH.

—————————————————————————————————————————————————-

  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.02.2076 r. o godzinie 1100 w siedzibie SM Górnik w  Katowicach ul. Mikołowska 125a.

9.4 Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert Zleceniodawca podaje nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cenę.

  • Ocena ofert dokonana zostanie na posiedzeniu niejawnym komisji bez udziału Wykonawców. W trakcie tego posiedzenia Zleceniodawca przeprowadzi badanie ofert pod kątem ich kompletności i zgodności  z wymaganiami zawartymi w zawiadomieniu o przetargu nieograniczonym.
  • W toku badania i oceny złożonych ofert Zleceniodawca może:
    • – żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,

             9.6.2  – wezwać do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw.

9.7. Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych rokowań a także unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

9.8. Wyniki o wyborze firm zostaną wywieszone na tablicy informacyjnej w siedzibie SM „Górnik” i  opublikowane na stronie internetowej SM „Górnik”.

9.9. Rozpoczęcie robót może nastąpić po podpisaniu umowy na warunkach określonych ofertą.

Osobami  upoważnionymi do kontaktu są:

  1. Kierownik Administracji Centrum – ul. W. Pola 10 w Katowicach w godz. od 800 do 1430,  tel.  (32) 25-19-415, (32) 25-16-849.
  2. Kierownik Administracji Kokociniec – ul. Nad Strumieniem 3 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-21-913, (32) 25-27-957.
  3. Kierownik Administracji Rolna – ul. Grzyśki 14 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-24-095.
  4. Kierownik Administracji Zadole – ul. Zadole 37 w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-25-400, (32) 25-24-092.
  5. Kierownik Administracji Słoneczna – ul. Słoneczna 54c w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-89-729.
  6. Kierownik Administracji Załęże – ul. Gliwicka 224a w Katowicach w godz. od 800 do 1430, tel. (32) 25-40-597.
  7. Dodatkowych informacji udziela – Krzysztof Juzala – email: krzysztof.juzala@smgornik.katowice.pl