Przetarg na wykonanie placu zabaw.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na wykonanie placu zabaw przy ul. Fliegera 18 w Katowicach wygrała firma: „PPU  FILGLER  Henryk Figler” z siedzibą w Tarnowskich Górach.

Katowice, 20 luty 2017 r.

ZAWIADOMIENIE

o przetargu

Spółdzielnia Mieszkaniowa „GÓRNIK” w Katowicach, ul. Mikołowska 125 a  ogłasza przetarg  na:

Wykonanie placu zabaw przy ul. Fliegera 18 w Katowicach.

Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę na wykonanie placu zabaw do wartości zaplanowanej na ten cel tj. na kwotę 22 100,00 zł brutto.

Do oferty na wykonanie placu zabaw należy dołączyć wizualizację wykonaną na planie sytuacyjnym lub na geo-mapie. Przedstawiona wizualizacja powinna umożliwić Zamawiającemu ocenę zaproponowanych rozwiązań.

Preferowane przez Zamawiającego urządzenia zabawowe to:

– huśtawka podwójna (1 x siedzisko płaskie oraz 1x siedzisko typu „kubełek”),

– zjeżdżalnia z drabinką,

– podest stały bądź ruchomy z podejściem typu traper,

– ścianka wspinaczkowa,

– drabinka sznurkowa,

– wieża z zadaszeniem,

– tablica zręcznościowa typu „labirynt”

– urządzenie linowe typu „pajęczyna”.

Powyższe elementy powinny zostać wykonane z konstrukcji stalowej.

Zadanie obejmuje montaż urządzeń zabawowych na przygotowanym podłożu piaskowym oraz na terenie trawiastym znajdującym się na ogrodzonym placu zabaw, z zachowaniem bezpiecznych odległości.

Zaproponowane w ofercie urządzenia zabawowe powinny posiadać specyfikację techniczną i certyfikaty. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe zaproponowanych urządzeń oraz ich specyfikację techniczną i certyfikaty. Realizacja zadania obejmuje również przygotowanie projektu technicznego stanowiącego podstawę do wykonania uzgodnionego placu zabaw oraz prace związane z dodatkowym przygotowaniem terenu, jego uprzątnięciem, odtworzeniem przed oddaniem Zamawiającemu.

Zamawiający oczekuje rozwiązań przeznaczonych dla dzieci z przedziału wiekowego od 3 do 10 lat.

Oferent przed opracowaniem oferty winien zapoznać się frontem robót celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty.

Pożądany termin realizacji od 03.04.2017 r.

W celu uzyskania załączników, wzoru umowy należy zwrócić się z pisemną prośbą o przesłanie dokumentów na  adres: sekretariat@smgornik.katowice.pl z dopiskiem „plac zabaw” lub  osobiście w siedzibie Zarządu SM „Górnik” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1300 w  pok. nr 116.

W zgłoszonej ofercie wg. wzoru Zleceniodawcy dostępnego w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125 a w Katowicach – pokój  nr 116 – należy określić:

1) Wartość robót z VAT.

2) Deklarowany termin realizacji robót.

3) Okres gwarancji na wykonane roboty.

Do oferty należy dołączyć:

1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub rejestru firm ( z datą nie późniejszą niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert).

2) Kosztorys ofertowy.

3) Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia oferty.

4) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.

5) Podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu oświadczenia dołączone do materiałów przetargowych.

6) Aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą okres realizacji robót od  odpowiedzialności cywilnej deliktowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą, a także kontraktową obejmującą niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, która zapewnia pokrycie szkód wyrządzonych osobom trzecim w ramach usług wykonywanych przez osoby objęte ubezpieczeniem.

7) Parafowany przez  osoby uprawnione do reprezentowania  – projekt umowy.

8) Wizualizację placu zabaw wykonaną na planie sytuacyjnym lub na geo-mapie.

9) Karty katalogowe, specyfikację techniczne i certyfikaty zastosowanych urządzeń zabawowych,

Każda strona oferty powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, który ją składa.

Kryteria oceny oferty:

1) Kompletność złożonych i wymaganych dokumentów.

2) Cena.

3) Udzielone  gwarancje.

4) Termin realizacji zadania.

Zgodnie „Regulaminem  dotyczącym zasad postępowania  przy  przeprowadzaniu konkursów ofert  i udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane i konserwacyjne w  Spółdzielni  Mieszkaniowej  „Górnik” w  Katowicach” oferty cenowe zawierające rażąco niską cenę i różniącą się o więcej niż 30% od średniej oferowanej ceny ze wszystkich ważnych ofert mogą zostać przez Komisję przetargową odrzucone.

Oferty wg. wzoru Zleceniodawcy należy składać w terminie do dnia 06.03.2017 r. do godz. 1400 w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125 a w Katowicach.

Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł konkursu  z niniejszego zawiadomienia, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.

„—————————————————————————————————————————————-

PRZETARG NA:

Wykonanie placu zabaw przy ul. Fliegera 18 w Katowicach.

„—————————————————————————————————————————————-

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.03.2017 r. o godzinie 1000 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik”, ul. Mikołowska 125 a w Katowicach.

Oferty złożone po tym terminie lub niekompletne w zakresie wyszczególnionym w niniejszym  zawiadomieniu nie  będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert Zleceniodawca podaje nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cenę.

Ocena ofert dokonana zostanie na posiedzeniu niejawnym komisji bez udziału Wykonawców. W trakcie tego posiedzenia Zleceniodawca przeprowadzi badanie ofert pod kątem ich kompletności i zgodności z wymaganiami zawartymi w zawiadomieniu o przetargu nieograniczonym.

W toku badania i oceny złożonych ofert Zleceniodawca może:

– żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,

– wezwać do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych rokowań, zmiany zakresu oraz ilości zleconych prac, a także unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Wyniki o wyborze firm w drodze przetargu zostaną  umieszczone na stronie internetowej SM „Górnik”, po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” stosowną Uchwałą.

Rozpoczęcie robót może nastąpić po podpisaniu umowy na warunkach określonych ofertą.

Dodatkowych informacji udziela Z-ca Kierownika Administracji Centrum – ul. Wincentego Pola 10 w Katowicach tel. (32) 25-19-415 lub (32) 25- 16-849 w godz. od 800 do 1300.

UWAGA: Ceny ofertowe traktuje się jako maksymalne, roboty rozliczone zostaną w oparciu  o kwotę ryczałtową i płatne fakturą końcową.