Przetarg nieograniczony na remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Grzyśki 13b i Grzyśki 17 w Katowicach

Spółdzielnia Mieszkaniowa „GÓRNIK” w Katowicach informuje, iż przetarg nieograniczony na remont klatek schodowych i korytarzy w budynkach jn.wygrała firma Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Janoszka z siedzibą w Siemianowicach Śląskich.

Katowice, dnia  24.07.2017 r.

 

ZAWIADOMIENIE

o przetargu nieograniczonym

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Katowicach ul. Mikołowska  125A ogłasza przetarg nieograniczony na: remont klatek schodowych i korytarzy w budynkach przy Grzyśki 13b  w Katowicach i Grzyśki 17 w Katowicach, zgodnie z przedmiarem robót.

Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia – wymogi Zleceniodawcy:

– malowanie farbą akrylową oraz olejną ścian, sufitów, stolarki, rur i innych elementów wyposażenia budynku

– zerwanie posadzki PCV w korytarzach i ułożenie nowej posadzki z płytek ceramicznych,

– ułożenie płytek na ścianie wzdłuż wejściowego biegu schodowego na parterze

– ułożenie tynku mozaikowego (żywicznego) wzdłuż biegu schodowego do piwnicy.
1. Do przeprowadzenia prac należy użyć materiałów firm:
„CERESIT”- preparaty do wypełnienia ubytków, emulsje kontaktowe i gruntujące, masy posadzkowe,  kleje do płytek, fugi uelastycznione,
„KABE”, „BOLIX” – tynki cienkowarstwowe mozaikowe, farby akrylowe wewnętrzne,
„POLIFARB” – farby olejne, farby chlorokauczukowe,
2. Okładzina ceramiczna korytarzy, podestów i cokołów – płytki gresowe, antypoślizgowe, płytki ścienne – klinkier lub gresowe,
3. Kolor farb oraz okładzin cermicznych – do zatwierdzenia przez Kierownika Administracji,
Termin zakończenia robót  do 31.10.2017 r.

Osobami  upoważnionymi do kontaktu są:

1. Pan Andrzej Najder – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego urzędujący  w siedzibie Zamawiającego, Katowice ul. Mikołowska 125a  pok. 126   w godz. od 10:00 do 13:00, tel.  (32)  25-19-671 do 3 ,    fax:  (32)  25-71-557,  email:   sekretariat@smgornik.katowice.pl

2.Pani Teresa Iżyczek – Kierownik Administracji Osiedla Rolna urzędująca w Katowicach przy ul. ul. Grzyśki 14 w godz. od 700 do 1300, tel.(32) 25-24-095.,  email:  TR@smgornik.katowice.pl

I.  Opis przedmiotu zamówienia:
1.Remont klatek schodowych i korytarzy zgodnie z przedmiarem robót.
2.Dokumentacja techniczna budynków udostępniona jest do wglądu w Administracji Osiedla  Rolna w Katowicach przy ul. Grzyśki 14 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od     7: 00  do 13:00.
3.Materiały przetargowe można odebrać odpłatnie w pok. 116 w godzinach od 7:00 do 13:00  w  siedzibie  SM Górnik w Katowicach przy  ul. Mikołowskiej 125a.
4.Opłatę za materiały przetargowe wynoszącą 100,00 zł brutto (w tym obowiązujący podatek VAT), którą należy wpłacić przelewem na konto SM „Górnik” w PKO BP S.A. I/O Katowice nr: 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444 z dopiskiem /wymiana zaworów termostatycznych/. Na przelewie opłaty za materiały przetargowe prosimy o podanie nr NIP. Na podstawie dostarczonego potwierdzenia przelewu do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach  przy ul. Mikołowskiej 125a lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@smgornik.katowice.pl zostaną wydane materiały przetargowe od poniedziałku do piątku  w godzinach 7:30 – 13:00 w  pok. 116 lub wysłane na adres zwrotny wysłanego potwierdzenia wpłaty za materiały przetargowe.
5.Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji o przetargu.
6.Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7.Ofertę z załącznikami opisanymi w punkcie II zawiadomienia należy złożyć w zaklejonej kopercie z naklejonym tytułem przetargu ( w załączeniu do niniejszego zawiadomienia) w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej „Górnik” w Katowicach, ul. Mikołowska 125a lub przesłać pocztą lub kurierem  do  dnia  14 sierpień 2017 r. do godz. 15:00

Koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.
8.Otwarcie ofert  nastąpi w dniu 16 sierpnia 2017 roku o godz. 10:00 w siedzibie Zleceniodawcy.
9.Oferty złożone po terminie określonym w punkcie 7  zostaną odrzucone bez otwierania. W przypadku ofert przesłanych pocztą lub kurierem decyduje data stempla określająca termin nadania przesyłki.
10.Zgodnie „Regulaminem  dotyczącym zasad postępowania  przy  przeprowadzaniu konkursów ofert i udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane i konserwacyjne w  Spółdzielni  Mieszkaniowej  „Górnik” w  Katowicach” oferty cenowe zawierające rażąco niską cenę i różniącą się o więcej niż 30% od średniej oferowanej ceny ze wszystkich ważnych ofert mogą zostać przez Komisję przetargową odrzucone.
11.Ogłoszenie wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego nastąpi w dniu 17 sierpnia 2017 roku po zatwierdzeniu przez Zarząd SM „Górnik” protokołu Komisji, opublikowane zostanie na stronie internetowej Spółdzielni.

II.  Wykaz dokumentów wymaganych  przez Zleceniodawcę, które należy dołączyć do oferty.
1.Aktualny odpis lub wydruk ze strony internetowej Krajowego Rejestru Sądowego albo  aktualne zaświadczenie lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający wpis do CEIDG.
2.Stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, oraz przynależności do Izby).
3.Szczegółowy kosztorys ofertowy na remont klatek schodowych i korytarzy zgodnie z przedmiarem robót.
4.Kosztorys uzupełniający, jeżeli Wykonawca stwierdzi konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze.
5.Referencje Wykonawcy robót odpowiadające zakresowi niniejszego przetargu.
6.Charakterystykę firmy oraz informację o zapleczu kadrowo-sprzętowym  firmy Wykonawczej.
7.Wykaz robót o analogicznym zakresie  wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach,
8.Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu przez Wykonawcę z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
9.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu Wykonawcy z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert .
10.Podpisane przez osoby uprawnione  oświadczenia Wykonawcy.
11.Parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy.
12.Potwierdzoną kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiadanym mieniem a także kontraktową obejmującą niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, która zapewnia pokrycie szkód wyrządzonych: osobom trzecim i w majątku osób trzecich z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł, z rozszerzeniem o klauzulę szkód w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w ramach usług wykonywanych przez osoby objęte ubezpieczeniem z limitem nie mniejszym niż 500 000,00 zł oraz dowód wpłaty opłaconych składek. Ubezpieczenie musi obejmować okres realizacji robót wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia określającymi  zakres wyłączeń lub pisemne oświadczenie Wykonawcy  o braku takich wyłączeń.
13.Potwierdzenie wykonanej operacji bankowej dotyczącej wpłaty wymaganego wadium.
14.Każda strona oferty powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Kryteria oceny oferty:

1) Kompletność złożonych i wymaganych dokumentów.

2) Cena.

3) Udzielona gwarancja.

4) Termin realizacji zadania.

III.  Wysokość wadium, zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

1.Oferent winien wpłacić wadium  w wysokości 4 800,00 zł najpóźniej do dnia 11 sierpnia 2017 r.  przelewem na konto Spółdzielni PKO BP S.A. I/O Katowice nr 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444.
2.Wadium oferenta, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet należytego wykonania umowy  w okresie jej trwania i  w okresie gwarancji za wady.
3.Zleceniodawca dokona zwrotu wadium Oferentom, którzy nie zostaną wybrani przez  Zleceniodawcę  w ciągu 3 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd SM „Górnik” w Katowicach wyniku przetargu.
4.Oferent, którego oferta zostanie wybrana w drodze przetargu, utraci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy.
5.Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy i jego formę  określono w projekcie umowy załączonej do specyfikacji.

6. W przypadku wyboru oferty Zleceniodawca informuje, że wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest wnieść w pieniądzu zabezpieczenie należytego wykonania umowy  w wysokości 5 % kwoty umownej netto, z którego Zleceniodawca ma prawo potrącić wszelkie koszty roszczeń wynikłych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zakresu umowy, kar umownych oraz roszczeń  z tytułu gwarancji jakości za wady. Zleceniodawca  zwraca  zabezpieczenie  w   terminie 15  dni  po odbiorze pogwarancyjnym sporządzonym po upływie okresu gwarancji jakości,  na rachunek bankowy Wykonawcy pod warunkiem, że zostały usunięte wszystkie wady lub usterki ujawnione w tym okresie.

7. Wadium oferenta, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Różnicę pomiędzy wysokością wpłaconego wadium a kwotą zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przed podpisaniem umowy.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych negocjacji, a także unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Rozpoczęcie robót może nastąpić po podpisaniu umowy na warunkach określonych ofertą.

Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł niniejszego przetargu, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.

✂———————————————————————————————————————————————–

PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

Remont klatek schodowych i korytarzy w budynkach przy: Grzyśki 13b w Katowicach, Grzyśki 17 w Katowicach, zgodnie z przedmiarem robót.

✂———————————————————————————————————————————————-

UWAGA:

Oferent przed opracowaniem oferty winien zapoznać się ze stanem technicznym budynków, projektami budowlanymi, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty.

Wynagrodzenie płatne będzie w oparciu o faktury końcowe oddzielnie za każdy budynek.